خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

تعامل نزدیک دولت و مجلس دررای اعتماد به هیات وزیران ضروری است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۵۱

معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست مشترک معاونان و مدیران کل پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که با حضور وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم تشکیل شد، بر ضرورت تعامل نزدیک دولت و مجلس در بحث رای اعتماد به هیات وزیران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری گفت: خوشبختانه سطح تعامل دولت و مجلس با تلاش معاونان پارلمانی دولت و همچنین همدلی نمایندگان محترم ارتقا خوبی یافته که امیدوارم این روند مثبت در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی و همچنین در طول خدمت دولت دوازدهم ادامه یابد.

او ادامه داد: با همکاری معاون پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی منسجم و منظمی در معاونت امور مجلس ریاست جمهوری انجام شده است تا وزرای پیشنهادی بتوانند مطابق زمان‌بندی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و فراکسیون‌های مختلف حضور یابند و ضمن تشریح برنامه‌های خود به دغدغه‌های نمایندگان محترم توجه و برنامه‌ریزی نمایند. 

معاون رئیس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، همه وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور محترم با رای بالا اعتماد نمایندگان محترم مجلس را به دست آورند و دولت دوازدهم هرچه زودتر و با قدرت و توان مضاعف مستظهر به پشتیبانی مجلس محترم کار خود را برای خدمت به مردم آغاز کند.

در این جلسه برخی از وزرای محترم پیشنهادی ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی انجام شده از سوی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری برای روزهای منتهی به رای اعتماد، مطالبی را بیان کردند.

تعدادی از معاونان و مدیران کل پارلمانی دولت نیز در این جلسه پیشنهاداتی را برای تعامل بهتر میان وزرای پیشنهادی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز