خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۲۵

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس، امشب (پنج شنبه) همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اعلام خبر برگزاری یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، امشب (پنج شنبه) همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله کرمان، گفت؛ در این یادواره جمعی از فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی، خانواده‌های معظم شهدا، سران طوایف منطقه و آحاد مختف مردم قدر‌شناس حضور خواهند داشت. 

او در ادامه پیرامون نقش شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درحفظ و ارتقای امنیت پایدار منطقه، اظهار کرد: امنیتی که امروز در منطقه جنوب شرق از آن برخورداریم مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان وخون شهدا، بویژه شهدای اطلاعات است. 

او تشییع پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، رونمایی از ۷ کتاب و تمبر یادبود مراسم را از جمله برنامه‌های یادواره شهدای اطلاعات این قرارگاه عنوان و اضافه کرد: شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان می‌باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز