خبرگزاری کار ایران

علوی در جمع خبرنگاران:

دیدن لبخند رضایت مردم برای ما بهترین ارمغان است/ خدا به انگشت سربازان گمنام امام زمان قابلیت چکاندن ماشه را می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۶۸

وزیر اطلاعات تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم برای کشور آرامش امنیت و برای مردم نشاط و شادابی و انگیزه فعالیت در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم. ما لبخند رضایت را برای مردم ببینیم شیرین‌ترین دستارد و بهترین ارمغان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات خبرنگاران عنوان کرد: اگر ان‌شاالله سعادت بود در این عرصه در خدمت شما باشم هفته آینده با شما صحبت خواهم کرد و به عملکرد خودم نمره نمی‌دهم چون مثل این می‌ماند که بخواهیم به دیکته خودمان نمره بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که شیرین‌ترین لحظه خدمت شما چه بود، گفت: خدمت همه لحظاتش شیرین است. سربازی رهبری و امام زمان و همکاری و یاری رییس جمهور همه لحظاتش شیرین است و لحظه تلخ ندارد. افتخار ما این است که نوکر و خادم مردم هستیم.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: خود ما کاری نکردیم اگر رصد اطلاعاتی بوده کار خدا بوده، اشراف اطلاعاتی هم کار خداست این اشراف سربازان گمنام امام زمان هم کار خداست و ضربه بر ضد انقلاب و دشمنان امنیت مردم هم کار خداست. منتها خدا به انگشت سربازان گمنام امام زمان قابلیت این را می‌دهد که ماشه را بچکانند.

او گفت: بنابراین جز شکرگذاری خدا برای توفیق سربازی امام زمان و خدمت به مردم کاری نداریم. امیدواریم بتوانیم برای کشور آرامش امنیت و برای مردم نشاط و شادابی و انگیزه فعالیت در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم. ما لبخند رضایت را برای مردم ببینیم شیرین‌ترین دستارد و بهترین ارمغان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز