خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

جانشین فرمانده کل ارتش شهادت شهید حججی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۹۴۳

امیر سرتیپ پوردستان با صدور پیامی شهادت محسن حججی در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، شهادت مظلومانه شهید حججی در سوریه را تسلیت گفت. 

 متن پیام امیر پوردستان به شرح ذیل است: 

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنایک، بار دیگر آسمان رنگ خون گرفت، بار دیگر ملائک الهی آغوش خود را برای پذیرایی از پرنده خونین بالی که چنان مولایش با قامتی زخم خورده و تنی بی‌سر از خاکدان زمین عزم ملکوت و دیدار با رب الارباب کرده بود، گشودند. 

محسن حججی شهید مدافعی که اگاهانه و مشتاقانه در پی لبیک به ندای هل من ناصر مولایش، نه تنها در جغرافیای ایران بلکه در هر سرزمینی که ولی‌اش اراده می‌کرد، حاضر بود و با خون مطهرش این تبعیت از ولایت و عشق به اهل بیت را به اثبات رساند، محسن جان مطمئن باش که سربازان و بسیجیان، این فدائیان عاشورایی همانند تو، نخواهند گذاشت که پرچم برافراشته مهدوی و بزرگ پرچمدار آن مقام معظم رهبری (حفظه الله) تنها و بی‌یاور بماند و تا پای جان بر عهد و پیمانی که بسته‌اند وفادار خواهند بود. 

ما مرغ سحر خوان شگفت آواییم

 خونین پر و بالیم و شفق سیماییم

 در بستر تاریخ چو کوهی بشکوه

 صد بار شکسته‌ایم و پابرجاییم

 

 احمدرضا پوردستان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز