خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی:

برنامه وزارت دفاع در دولت دوازدهم تداوم راه آغاز شده در دولت یازدهم است

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۱۲

وزیر پیشنهادی دفاع گفت: همانگونه که در دولت یازدهم رشد کیفی و کمی در زمینه‌های مختلف به خوبی مشهود و ملموس بوده به فضل الهی این روند در دوره آینده نیز با قدرت، صلابت و شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی طی سخنانی در جمع معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع در تقویت اقتدار و امنیت ملی، ایجاد بازدارندگی و پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح برای دفاع از ملت وحریم دین و میهن گفت: وزارت دفاع در چهار سال گذشته با مدیریت جهادی و عالمانه سردار حسین دهقان و همکاری، همدلی، مشارکت فعال و تلاش جهادی همه همکاران با وجود مشکلات و موانع، شاهد پیشرفت‌های افتخارآمیزی در همه حوزه‌ها بوده است. 

او تلاش همه‌جانبه برای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، راهبردهای دولت دوازدهم و اهداف سند چشم‌انداز توسعه با اجرای دقیق برنامه پنج ساله ششم را از اهم برنامه‌های خود ذکر کرد و اظهار داشت: تقویت روزافزون توان موشکی، هوایی، دریایی و رزم زمینی و روز آمدسازی تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح متناسب با شرایط تهدید از الویت‌های راهبردی وزارت دفاع در دوره جدید است. 

وزیر پیشنهادی دفاع افزود: همانگونه که در دولت یازدهم رشد کیفی و کمی در زمینه‌های مختلف به خوبی مشهود و ملموس بوده، به فضل الهی این روند در دوره آینده نیز با قدرت، صلابت و شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت. 

حاتمی همچنین با اشاره به جنایت اخیر داعش در به شهادت رساندن شهید محسن حججی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده مکرم و داغدار این شهید والامقام تصریح کرد: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهیدان ترور هم قسم شده و انتقام سختی از تروریست‌های داعش این مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز