خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده به ایلنا خبر داد؛

عضویت ۶ حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات/انتخاب اعضای کمیته‌های سه‌گانه + اسامی

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۶۲

عضور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از انتخاب اعضای کمیته‌های سه‌گانه این شورا خبر داد.

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: در جلسه امروز، انتخابات کمیته‌های سه‌گانه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شد و طی آن ۹ نفر به عنوان اعضای کمیته سیاسی، ۵ نفر به عنوان اعضای کمیته استان‌ها و ۳ نفر به عنوان کمیته پشتیبانی انتخاب شدند.

او افزود: بر همین اساس آقای کمالی به عنوان رئیس و آذر منصوری، احمد حکیمی‌پور، محمد سالاری، یدالله طاهرنژاد، فرج کمیجانی، عزت‌الله تقواییان، ژاله فرامرزیان و الهام فخاری به عنوان اعضای کمیته سیاسی انتخاب شدند.

عضور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: بنده به همراه، رئیس‌کرمی، خون‌چمن، غریبانی و مصلی اعضای کمیته استان‌ها را تشکیل می‌دهیم که هنوز رئیس این کمیته مشخص نشده است.

حبیب‌زاده یادآور شد: همچنین مقرر شد سه عضو کمیته پشتیبانی هم اعضای هیات رئیسه دوره‌ای باشند. که در حال حاضر خانم فرامرزیان و آقای عابدی عضو آن هستند.

او گفت: در این جلسه آقای عابدی برای یکسال به عنوان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شد.

حبیب‌زاده یادآور شد: به احتمال زیاد طی هفته‌های آینده نیز ۶ حزب دیگر به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اضافه خواهند شدکه عضویت آن‌ها در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز