خبرگزاری کار ایران

ایزدی در پاسخ به ایلنا:

طرح اقدام متقابل با غرض‌ورزی‌های آمریکا نماد اراده ملی است / این طرح تنها نخستین گام ایران بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۵۴۸

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه تصویب طرح اقدام متقابل با غرض‌ورزی‌های آمریکا نماد اراده ملی است، گفت: تصویب این طرح نخستین گام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اقدامات غرض‌ورزانه آمریکا است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی درحاشیه مراسم بزرگداشت شهیدمحسن حججی با حضور در جمع خبرنگاران تاکید کرد: باید در صحنه‌های مقاومت ابتکار عمل را در دست داشته باشیم. با در دست داشتن ابتکار عمل عوامل تکفیری که در پرونده استکبار جهانی هستند و مشخصا آمریکا و انگلیس که پشت سر آنها قرار دارند، از صحنه منطقه پاک خواهند شد.

او یادآور شد: پاسخگویی رزمندگان اسلام در این مناطق دقیقا مطابق با راهبردی است که در این رابطه تبیین شده است. راهبرد تبیین شده برای مقابله با این مناطق پاک کردن آنها از لوث وجود عواملی است که نشان داده‌اند، بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء همچنین به ارائه تحلیلی از تحولات اخیر منطقه تنف پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمن و عوامل استکبار جهانی به جایی رفته بودند که حالت قیف داشت.

او خاطرنشان کرد: شرایط این منطقه در وضعیتی نبود که ارزش نظامی برایشان داشته باشد به همین جهت زمانی که محاسبه کردند دیدند که با پیشروی‌هایی که رزمندگان اسلام در منطقه‌های عراق و مرز سوریه و همچنین حوزه تنف داشته‌اند، متوجه شدند که این منطقه از ارزش خاصی برخوردار نیست و به همین دلیل در مذاکراتی که با روس‌ها داشتند، به این نتیجه رسیدند که آن منطقه را تخلیه کنند.

ایزدی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تصویب طرح اقدام متقابل با غرض‌ورزی آمریکا، اظهار کرد: این طرح با رای بالایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آن دادند، نماد اراده ملی امت اسلامی است. تصویب این طرح نخستین گام در مسیر پیشروی کشور محسوب می‌شود.

او خاطرنشان کرد: گرچه در عمل جمهوری اسلامی ایران توانسته در صحنه‌های مختلف پیشروی داشته باشد اما تصویب طرح مقابله با غرض‌ورزی آمریکا با اراده‌ای که مجلس شورای اسلامی، مقام معظم رهبری و سایر مسئولتن کشور نشان دادند، ان‌شاءالله در مسیری که تعیین کرده‌ایم پیش خواهیم رفت.

ایزدی در پایان و در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره این‌که طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه به‌عنوان یکی از اقدامات ۱۶ گانه مصوب شورای هسته‌ای مطرح شده، آیا دیگر اقدامات نیز الزاماً اجرایی می‌شود، تصریح کرد: قطعا اقدامات دیگری درپی این اقدام از سوی کشورمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز