خبرگزاری کار ایران

بروجردی در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

احساس مسئولیت علوی ارزشمند است/ وزارت اطلاعات توانست هزاران نفری که در معرض جاسوسی دشمن قرار داشتند را شناسایی و واکسینه کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۸۳

نماینده مردم بروجرد با اشاره به بدنه وزارت اطلاعات،گفت:بدنه این وزارت از نیروهای ارشد تا نیروهای اطلاعاتی که درون و برون مرزها وظیفه انجام می‌دهند افرادی متدین و کارا هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علاءالدین بروجردی در موافت با وزیر پیشنهادی اطلاعات در جلسه رای اعتماد مجلس، گفت: وزارت اطلاعات یکی از ارگان‌های تاثیرگذار ملی است و حجت‌الاسلام علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات از ویژگی‌های لازم برای چنین مسئولیتی برخوردارند و دارای تدین، ولایتمداری، سعه صدر، سرعت بخشیدن و پیگیری به هنگام در ایشان مشهود است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهارداشت: در این سالها که با ایشان عنوان به عنوان رییس کمیسیون تخصصی مجلس با او ارتباط نزدیکی داشتیم بارها موارد ارجاعی به کمیسیون امنیت را که با وزیر تماس می‌گرفتیم با دقت و حساسیت پیگیری کرده و نتیجه را اطلاع می‌دادند. موارد را با حساسیت پیگیری کردند و این احساس مسئولیت در چنین جایگاهی ارزشمند است.

او با اشاره به بدنه وزارت اطلاعات، گفت:بدنه این وزارت از نیروهای ارشد تا نیروهای اطلاعاتی که درون و برون مرزها وظیفه انجام می‌دهند افرادی متدین و کارا هستند، و در شورای امنیت معاون وزیر را می‌بینیم که اشراف بر کار دارند.

بروجردی در زمینه ارزیابی عملکرد و برنامه وزارت اطلاعات ادامه داد: اشراف اطلاعاتی در همه امور داخلی و خارجی وجود دارد و کاری که نیروهای قدس سپاه در خارج از مرزها انجام می‌دهند یک الگوست اما نیروهای اطلاعاتی ما هم بخشی از آن نقش را ایفا می‌کنند .

او افزود: شورای هماهنگی اطلاعاتی هر هفته جلسه دارد  و در دبیرخانه شورا این جلسه را تشکیل می‌دهند و هماهنگی ایجاد می‌کنند. البته شاید اختلافاتی هم وجود داشته باشد که آن طبیعی است لذا اگر اقتداری در دنیا به نمایش گذاشته می‌شود در پس پرده هماهنگی با محوریت ولایت وجود دارد.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: در دنیا کلیه سرویس‌های اطلاعاتی مانند موساد، ساواک ، سی آی ای جمع می‌شدند که علیه ژاندارم منطقه اقدام کنند، اما امروز جمهوری اسلامی ایران یک تنه حریف همه قدرت‌های بزرگ دنیا است . و صیانت اطلاعات در ارگان‌های حساس نظام از طریق حراست‌ها ماموریتی است که وزارت اطلاعات آن را با موفقت انجام داده است .

او بیان کرد: عملیات ضد جاسوسی از جمله موارد اقدامات وزارت اطلاعات است که البته بسیاری از مطالب را نمی‌توان مطرح کرد، اما بدانیدکه صدها عملیات ضد نظام را کشف و خنثی می‌کند .

بروجردی گفت: ستاد مقابله ویژه با نفوذ تشکیل شده است و هزاران نفری که در معرض جاسوسی دشمن قرار دارند و دشمن آنها را در سمینارها شناسایی کرده بود. وزارت اطلاعات موفق شد آنها را واکسینه کند و با توجیه و مشاوره توطئه دشمن را خنثی کند تا نیروهای متخصص ما از نفوذ دشمن حفظ شوند.

نماینده مردم بروجرد با اشاره به تامین امنیت پایدار،گفت: به این امنیت مفتخریم و سرمان را بالا می‌گیریم و مسوولان کشورهای اروپایی به ایران می‌آیند و از وزیر سوال می‌کنند که چه کردید که در این منطقه بحرانی امنیت دارید. در حمله به مجلس کاری کردند کارستان که فیلم آن را با پهبادهای خود را در صدها کیلومتر آن طرف‌تر مشاهده کردیم.

او با بر شمردن اقدامات وزارت اطلاعات گفت: مبارزه بی امان با تروریست رصد فضای مجازی، تبادل اطلاعات با کشورهای دوست مبارزه با مفاسد اقتصادی تامین، امنیت اقتصادی از جمله اقدامات این وزارت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز