خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

توان بالگردی و توپخانه‌ای، دو مولفه قدرت نزاجا است/ آمادگی‌مان را افزایش داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۷۷

فرمانده نیروی زمینی ارتش به دو مولفه قدرت در نزاجا اشاره کرد و تاکید کرد: اولین مولفه پرقدرت نیروی زمینی، یگان بالگردی و دومین مولفه قدرت، توپخانه نزاجا محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور مرکز آموزش توپخانه اصفهان گفت: نیروی زمینی ارتش با ایجاد یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی آمادگی رزمی و دفاعی خود را در سطح بسیار خوبی افزایش داده است. 

او به اهداف اصلی نیروی زمینی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش برای ارتقای تحرک و کارآمدی یگان‌ها به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای عملیاتی روز جمله اهداف نزاجا است. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: برنامه‌های نیروی زمینی ارتش در سه محور ولایت‌مداری، ولایت‌محوری، عدالت‌محور و شایسته‌سالاری استوار است. فرماندهی معظم کل قوا (حفظه‌الله) در مورد کتابچه بازنگری در تغییر ساختار و سازمان نیروی زمینی فرمودند: «من این کتابچه را خواندم، نهاد این کتابچه در چهارچوب و ذهن من تنظیم شده است». 

حیدری افزود: در طرح لبیک ما به دنبال چهار هدف انضباط یگان‌ها، ارتقای معیشت کارکنان و منزلت اجتماعی آنها، ارتقای توان رزمی یگان‌های تابعه و رسیدگی به مشکلات کارکنان و تکریم آنها هستیم.

او با اشاره به دو مولفه قدرت در نزاجا تصریح کرد: اولین مولفه پرقدرت نیروی زمینی یگان بالگردی و دومین مولفه قدرت، توپخانه نزاجا محسوب می‌شود. نیروی زمینی با توجه به نیاز یگانی خود در زمینه بالگردی برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را در دستورکار خود قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: مولفه مهم دیگر نیروی زمینی ارتش به واسطه تهدیدات منطقه‌ای و همچنین بالا بردن آمادگی رزمی در بخش توپخانه‌ای است که با دارا بودن نیروی انسانی مجرب و تجهیزات مطلوب سعی داریم قدرت توپخانه‌ای را افزایش دهیم و تاکنون موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز