خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی رییس‌جمهور در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه توسعه‌ای برای ساختار‌های دولت تدوین شده است/ راهکارهای سخت و طولانی برخی قوانین باید اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۲۹

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: به نظر من راهکارهایی برای اجرای قوانین تصویب شده که سخت و طولانی است و باید این قسمت از قانون اصلاح شود.

لعیا جنیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره تدوین و ارائه برنامه‌هایش به عنوان معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: برنامه‌هایم را به آقای روحانی ارائه دادم که بر دو محور بهبود ساختار موجود و توسعه تدوین شده است.

او تاکید کرد‌: برنامه توسعه‌ای با در نظر گرفتن کلیه ساختارهای دولت دوازدهم تدوین و ارزیابی شده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: حوزه‌هایی که در نظر گرفته شده برای تدوین این برنامه عبارتند از اشتغال، اصلاح امور بانکی، سیاست داخلی و خارجی، برجام (که چگونه از آثارش استفاده کنیم) و سرمایه گذاری خارجی است که یک درفت صحیح داشته باشیم.

جنیدی افزود: مثلاً در حوزه محیط زیست که برای بهبودش لوایحی نیز پیش‌بینی شده در برنامه ما نیز جای دارد. ما جنبه‌های حقوقی را استخراج کردیم و می‌خواهیم براساس آن یک پشتوانه حقوقی مناسب بسازیم.

معاون حقوقی رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید مهم‌ترین چالش پیش‌روی شما چه چیزی باشد گفت: به نظر من راهکارهایی برای اجرای قوانین تصویب شده که سخت و طولانی است و باید این قسمت از قانون اصلاح شود. مثلاً یک قانونی تصویب می‌شود اما عملی شدن آن به عمر یک دولت قد نمی‌دهد. ما باید این را اصلاح کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز