خبرگزاری کار ایران

با اعزام معاون سازمان انرژی اتمی به نجف‌آباد؛

پیام علی اکبر صالحی به خانواده شهید حججی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۷۹

معاون سازمان و مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته‌ای (تماس) سازمان انرژی اتمی ایران به نمایندگی از طرف تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور با حضور در منزل شهید والامقام، محسن حججی و دیدار با خانواده معزز شهید، ایثار، مقاومت و مجاهدت‌های شهید سرافراز را مورد تجلیل قرار داده و پیام معاون رییس‌جمهور و رییس این سازمان را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.

متن پیام علی اکبر صالحی به شرح زیر است: 

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ 

وَ مِن النّاسِ مَن یَشری نَفسَهُ ابتِغاءَ مَرضاتِ اللَّهِ وَ اللَّهُ رَئوفٌ بِالعِبادِ 

خانواده معزز و مکرم شهید والامقام محسن حججی 

با سلام و درود؛ 

بنا بر گواهی آموزگار پیر تاریخ، جاودانگی و نامیرایی فرهنگ تشیع و تعالیم بلند و انسان‌ساز خاندان عصمت و طهارت (ع)، مرهون ایثار و فداکاری غیورمردانی است که با تأسی به راه و مرام سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قدم در راه بی‌بازگشت نهادند و با نثار خون پاک خویش شجره طیبه تشیع علوی را آبیاری نمودند.

اینجانب به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ و افتخارآفرین صنعت هسته‌ای کشور، عروج ملکوتی سردار رشید سپاه اسلام، شهید والامقام مدافع حرم، محسن حججی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه وابستگان و دلبستگان حریم امامت و ولایت بویژه همسر مکرمه این مجاهد فی سبیل‌الله تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم در پرتو الطاف الهی و با استعانت از ذوات مقدسه ائمه اطهار (علیهم‌السلام) در پیروی از شیوه مرضیه شهدای نهضت جهانی اسلام توفیق یابیم و به برکت انفاس قدسی پیشوایان راستین آیین حنیف اسلام در روز واپسین، از شفاعت مدافعان حریم اهل بیت (ع)، برخوردار شویم.

طهارت ارنه به خون جگر کند عاشق                به قول مفتی عشقش درست نیست نماز 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز