خبرگزاری کار ایران

سیاری در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی اندونزی شرکت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۶۵۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی که در اندونزی در حال برگزاری است شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پس از استقبال سفیر کشورمان و مقامات نیروی دریایی اندونزی در نخستین روز سمپوزیوم امنیت دریایی که در کشور اندونزی در حال برگزاری است، شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، سومین سمپوزیوم امنیت دریایی با موضوع «همکاری دریایی برای انتظام خوب در دریا» به مدت سه روز در بالی اندونزی برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده توسط نیروی دریایی کشور اندونزی؛ رتنو مرسودی، وزیر امور خارجه این کشور سخنران ویژه افتتاحیه سومین سمپوزیوم امنیت دریایی بود. همچنین دریاسالار والدمیر ایوانوویچ کرلو فرمانده نیروی دریایی روسیه طی سخنانی به ارائه مطالبی پیرامون رویه انتظام بین‌‌المللی در دریا پرداخت.

موضوع مباحث مطرح شده در روز نخست؛ «توسعه همکاری چندجانبه در حمایت از انتظام خوب در دریا با تأکید بر توجه به تهدیدات امنیت دریایی مدرن» بود که سخنرانان مختلف به آن پرداختند.

گفتنی است، سیاری در همین راستا و بمنظور شرکت در سومین سمپوزیوم امنیت دریایی روز گذشته به کشور اندونزی وارد شد.

در این سفر امیر دریادار دوم حسین خانزادی معاون طرح و برنامه نداجا و امیر دریادار دوم رضا عباسی فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز