خبرگزاری کار ایران

به دلیل همزمانی با عید سعید قربان؛

نمازجمعه هفته آینده برگزار نمی‌شود/ فراخوان اهدای کتاب درسی برای مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۰۳۹

در پی همزمانی عید سعید قربان با برگزاری نماز جمعه هفته آینده، این فرضیه عبادی-سیاسی هفته آینده برگزار نخواهد شد و نمازگزاران می‌توانند برای اقامه نماز عید سعید قربان در مصلی تهران حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نماز جمعه تهران هفته آینده به‌دلیل همزمانی با عید سعید قربان برگزار نخواهد شد.

بنابر اعلام ستاد اقامه نماز جمعه، باتوجه به همزمانی عید سعید قربان با نماز جمعه هفته آینده، این فرضیه عبادی-سیاسی برگزار نخواهد شد و بر این اساس، نماز عید سعید قربان در مصلی تهران برگزار می‌شود.

مراسم نماز جمعه تهران نیز از نیمه دوم شهریورماه تا پایان آبان‌ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به فرارسیدن روز اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ستاد اقامه نماز جمعه، برنامه‌های حمایتی خود در راستای حمایت از زوج‌های جوان را به اجرا می‌رساند و علاقمندان به یاری‌رسانی فقط امروز فرصت دارند به غرفه‌هایی که به این منظور در محل برگزاری نماز جمعه برپا خواهد شد.

همچنین بنابر فراخوان اهدای کتاب درسی برای مناطق محروم، در آستانه سال تحصیلی جدید خانواده‌هایی که مایل به اهدای کتاب‌های خود به این خانواده‌ها هستند، می‌توانند با مراجعه به غرفه‌هایی تعبیه شده در محل نماز جمعه در این مسیر اقدام کنند. این غرفه‌ها تا جمعه ۱۷ شهریورماه برپا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز