خبرگزاری کار ایران

گزارش پایگاه خبری مجلس نمایندگان آمریکا؛

پیروزی بر داعش به معنای شکست استراتژیک تل‌آویو مقابل شیعیان است/ ایران در موقعیتی قرار دارد که به اسرائیلی‌ها بگوید: «کیش و مات»

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۵۲۶

پیروزی‌های حزب‌الله برای جذب شیعیان در سراسر جهان به سمت رویکردهای انقلابی اهمیت زیادی داشته است. از این گذشته حزب‌الله دست کم ۱۵۰ هزار موشک در انبارهایش دارد که بیشتر از انبار های ناتوست.

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری هیل با اشاره به تحولات خاورمیانه نوشت: هیچ اتفاقی در این منطقه  عجیب نیست. به محض خروج داعش از موصل و رقه، در نهایت این حزب‌الله است که تقویت خواهد شد. 
این پایگاه خبری ادامه داد که فرصت‌های به وجود آمده در مرزهای سرزمین‌های اشغالی، گروه‌هایی مانند حزب‌الله را تقویت کرده است. برای اسرائیل این به معنای یک تغییر بازی است. پیروزی بر داعش به معنای شکست استراتژیک در مقابل شیعیان است.
هیل در ادامه گزارش داد که پیروزی‌های تیم ترامپ در مقابل داعش، در نهایت به نفع ایران تمام شده و دسترسی این کشور به مرزهای سرزمین‌های اشغالی را باز کرده است. در جامعه نظامی اسرائیل این باور وجود دارد که میان اظهارات و اقدام‌های ترامپ تناقض وجود دارد. 
بر اساس گزارش این پایگاه خبری، پیروزی‌های حزب‌الله برای جذب شیعیان در سراسر جهان به سمت رویکردهای انقلابی اهمیت زیادی داشته است. از این گذشته حزب‌الله دست کم ۱۵۰ هزار موشک در انبارهایش دارد که بیشتر از انبار های ناتوست. این موشک‌ها تهدیدی بالقوه برای اسرائیل محسوب می‌شوند.
این پایگاه خبری اذعان کرد که توافق هسته‌ای و دسترسی ایران به مرزهای سرزمین‌های اشغالی به همراه موشک‌هایی که قادرند به شهرهای اراضی اشغالی برسند، در واقع ایران را در موقعیتی قرارداده که به اسرائیلی‌ها بگوید: «کیش و مات»
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز