خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه شهید ستاری:

دانشجویان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مقابله کنند

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۲۹

امیر هادیان گفت: نیروهای مسلح پر افتخار کشورمان آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان را دارند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی در جمع دانشجویان سال تهیه این دانشگاه گفت: امروزه دشمن بر خلاف میل باطنی خود به توانمندی های نظامی و قدرت دفاعی ایران اسلامی اذعان دارد.

وی توان و اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از قدرت ایمان و غیرت کارکنان دانست و افزود: با تکیه بر این اصول بود که رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار داشت: نقش نیروی الهی هوایی در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل، موثر و تعیین کننده بود و همواره در یادها ماندگار است.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های شهدای نیروی هوایی، دانشجویان را به پیروی از آموزه های دینی، الگوپذیری از شهدا و تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توصیه کرد.  

امیر هادیان با تاکید بر لزوم یادگیری آموزش‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده  گفت: شما دانشجویان باید با کسب مهارت‌های تخصصی و بصیرت لازم با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب و کشور مقابله کنید.

وی در پایان خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: به آینده امیدوار باشید و با توکل به عنایات خداوند متعال و با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) و رهنمودهای امام راحل (ره)و فرماندهی معظم کل قوا توان جسمی و روحی خود را اعتلا دهید تا برای کشورتان مفید و اثربخش باشید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز