خبرگزاری کار ایران

قاسمی در گفت‌وگو با ایلنا:

توسل به تحریم‌های ظالمانه سیاستی غلط و شکست‌خورده است/ مسائل جاری ونزوئلا باید از طریق گفت‌وگوی داخلی حل شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۶۷

سخنگوی وزارت امور خارجه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ونزوئلا واکنش نشان داد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ونزوئلا به خبرنگار ایلنا گفت: جمهوری اسلامی ایران، تدابیر اتخاذشده از سوی آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ونزوئلا را محکوم می‌کند و آن را مغایر با اصول انسانی و قوانین بین‌المللی می‌داند.

توسل به تحریم‌های ناعادلانه و ظالمانه با مقاومت و ایستادگی ملت‌ها مواجه می‌شود

وی افزود: اصولاً، تجربه جهانی ثابت کرده است که توسل به تحریم‌های ناعادلانه و ظالمانه به عنوان ابزاری به منظور اعمال فشار و تغییر اراده کشورها و ملت‌های مستقل، سیاستی غلط، شکست‌خورده و ناکارآمد بوده و با مقاومت و ایستادگی آنان مواجه خواهد شد.

مسائل جاری در ونزوئلا باید از طریق گفت‌وگوی داخلی حل شود

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با اشاره به تحولات داخلی ونزوئلا اظهار داشت: همانگونه که جمهوری اسلامی ایران قبلاً نیز بر آن تاکید کرده است، مسائل جاری در ونزوئلا باید در چارچوب قانون اساسی آن کشور و از طریق گفت‌وگوی داخلی – که تامین‌کننده منافع همه مردم ونزوئلا است- حل و فصل شود و هرگونه مداخله خارجی در این زمینه، غیرقابل قبول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز