خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

حزب اتحاد ملت درگذشت ابراهیم یزدى را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۹۴

حزب اتحاد ملت ایران اسلامى با صدور پیامى درگذشت ابراهیم یزدى را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است: 

شادروان دکتر ابراهیم یزدى که عمرى را به تلاش و کوشش و سیاست‌ورزى شرافتمندانه در راه اعتلاى اسلام و ایران گذراند، چشم از جهان فروبست و به سراى باقى شتافت. اینک فقدان او موجب اندوه همه کسانیست که چهره او را در قاب پیروزى انقلاب اسلامى در یاد دارند و یا وصف آن را شنیده‌اند. آن مرحوم در زمره سابقونى است که اینک یک به یک پشت به این دنیاى دون کرده، لباس آمد و شد از تن بدر و خلعت جاودانگى در بر کرده و به دیدار معبود مى‌شتابند. 

رستگارانى که چرب و شیرین دنیا را برنگزیدند و رضوان الهى را جستند. رضوانى که همواره همراه رضایت خلق است. خلقى که در نگاه تاریخى خود همیشه خادم را از خائن باز شناخته و قدردان خدمتگزاران خویش بوده است. 

مرحوم دکتر یزدى نقش‌آفرین بخشى از تاریخ این ملت بود و نام و یادش به نیکى ماندگار خواهد بود. 

حزب اتحاد ملت ایران اسلامى این ضایعه را به ملت ایران، بستگان و بازماندگان آن مرحوم و نیز اعضاء نهضت آزادى ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال مى‌خواهیم که او را مشمول رحمت خاصه خود قرار دهد.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامى

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز