خبرگزاری کار ایران

مطهری در پاسخ به تذکر پژمان‌فر:

گزارش مجلس درباره وضعیت موسسات مالی و اعتباری امروز به قوه قضاییه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۳۷

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش مجلس درباره موسسات مالی و اعتباری همچون کاسپین امروز به قوه قضاییه فرستاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نصرالله پژمان‌فر در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۳۶ آیین‌نامه گفت: بر اساس این ماده اگر مجلس گزارش مربوط به تخلفی را تایید کند باید موضوع به قوه قضاییه برای رسیدگی در مراجع قضایی آن هم خارج از نوبت ارسال شود.

او گفت: درباره وضعیت موسسات مالی و اعتباری همچون پردیسبان مجلس گزارشی را تهیه کرد و نمایندگان با استناد به ماده ۲۳۶ مصوب کردند که گزارش به قوه قضاییه برای تعیین تکلیف فرستاده شود اما هنوز وضعیت این گزارش معلوم نیست.

نماینده اصولگرای مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین ۱۱ نفر از نمایندگان درخواست تهیه گزارشی در خصوص دلیل اجرایی نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان را با استناد به ماده ۲۳۶ به کمیسیون فرهنگی دادند و کمیسیون نیز گزارش مربوطه را به هیات رییسه جهت قرائت در صحن علنی ارسال کرد ولی هنوز در دستور کار قرار نگرفته است. انتظار می‌رود این موضوع هر چه سریعتر پیگیری شود.

علی مطهری در واکنش به این تذکر درباره تعیین تکلیف گزارش‌های مجلس در خصوص تخلفات موسسات مالی و اعتباری، گفت: امروز نامه مربوط به گزارش مجلس درباره موسسات مالی و اعتباری همچون کاسپین به قوه قضاییه فرستاده می‌شود. گزارش مربوط به تخلفات ناشی از اجرایی نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان نیز در دستور کار مجلس برای قرائت قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز