خبرگزاری کار ایران

فرمانده هوانیروز ارتش:

سپاه و ارتش ید واحده هستند

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۷۹۹

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: به حمدالله نیروهای مسلح کشورمان اعم از سپاه پاسداران، ارتش و سایر نیروها ید واحده هستند.

به گزارش ایلنا،، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در آیین وداع با پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ستاد فرماندهی هوانیروز، گفت: در عصری که دشمن با تمام قوا و تجهیزاتش در عرصه جنگ نرم جهت تاثیرات سو فرهنگی بر نسل جوان ما ظاهر شده است، نظام ما نسل جوانی همچون شهید حججی را در خود پرورش داده که تمام نقشه‌ها و تبلیغات دشمن را با صلابت و قدرت ایمان خود نقش بر آب کرده است.

وی افزود: رویشی که امروز در نسل جوان ما ایجاد شده است به واسطه فرهنگ دفاع مقدس و رهمنودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: اینکه امروز مردم ما برای شهدا و تشییع پیکرهایشان با تمام وجود حضور می‌یابند و عاشقانه شهدای خود را تشییع می‌کنند، بیانگر اثربخشی و اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه است.

امیر قربانی ادامه داد: به حمدالله نیروهای مسلح کشورمان اعم از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروها ید واحده هستند و این از افتخارات ارزنده نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: جهت تحقق بخشیدن به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکنون در پایگاه‌های کرمانشاه و کرمان و امروز هم این توفیق را داشتیم که در ستاد فرماندهی هوانیروز تهران میزبان پیکرهای مطهر شهدا بوده‌ایم، این در حالی است که در آینده تمامی پایگاه‌های هوانیروز میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

 امیر قربانی در این مراسم از سردار باقرزاده و کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به جهت تلاش برای تفحص پیکرهای شهدا قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز