خبرگزاری کار ایران

مازنی در تذکر شفاهی:

هیات رییسه مجلس با هرگونه محدودیت برای عکاسان و خبرنگاران پارلمانی مقابله کند/ فضای سیاسی از رقابت گفتمان‌های درون نظام خارج شده و به سمت کینه‌ورزی رفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۷۷

یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون فرهنگی مجلس از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواست تا با هر گونه محدودیت برای عکاسان و خبرنگاران مقابله و با گفت‌وگو دوستانه اشکالات موجود را رفع کنند و در ادامه با تاکید بر رعایت انصاف ازسوی جریان‌های سیاسی گفت: متاسفانه در همه نطق‌ها و اعلام‌نظرها چنان چهره‌ای از وضعیت کشور به تصویر کشیده می‌شود که گویی همگان بر ویرانه‌ای نشسته و اراده‌ای برای اصلاح وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حجت الاسلام احمد مازنی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، یاد و خاطره شهدای دولت را گرامیداشت و گفت: به خودم و رییس‌جمهوری و هیات دولت تاسی به سیره شهیدان رجایی و باهنر و رعایت انصاف و حق درمورد عملکرد و خدمات دولت‌ها و نهادهای مختلف را تذکر می‌دهم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین با گرامیداشت یاد مرحوم ابراهیم یزدی، اعلام کرد: پس از گذشت حدود 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی چشم‌ها را شسته و از خدمات همه دولت‌های پس از انقلاب از دولت موقت تا دولت تدبیر و امید قدردانی شود.

او گفت: توجه داشته باشیم که رقابت سیاسی در نظام اسلامی به معنای نادیده گرفتن خدمات و اقدامات مثبت نیست و البته به معنای چشم‌پوشی از تخلفات و جرائم احتمالی هم نیست اما متاسفانه رویه جاری از مرز رقابت گفتمان‌های درون نظام خارج شده و به بهانه‌جویی و کینه‌ورزی و نگاه صفر و صدی تبدیل شده تا آنجا که خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دیده نمی‌شود.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: متاسفانه در همه نطق‌ها و اعلام‌نظرها چنان چهره‌ای از وضعیت کشور به تصویر کشیده می‌شود که گویی همگان بر ویرانه‌ای نشسته و اراده‌ای برای اصلاح وجود ندارد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس تصریح کرد: رعایت انصاف حکم می‌کند که نقاط قوت را ببینیم و فرصت‌ها را دریابیم و با ضعف‌ها و تهدیدها به صورت منسجم و هماهنگ مقابله کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواست که تا با هرگونه محدودیت برای عکاسان و خبرنگاران مقابله و با گفت‌وگو دوستانه اشکالات موجود را رفع کنند.

مازنی در پایان برای رییس شورای شهر و شهردار تهران جهت خدمت به مردم آرزوی توفیق کرد و با خطاب قرار دادن مسئولان در دولت دوازدهم یادآور شد: اکنون نوبت شماست الوعده وفا. حل مشکلات اقتصادی، خروج از رکود،‌ ایجاد اشتغال،‌ حفظ محیط زیست، امنیت پایدار برای گروه‌ها و نحله‌های فرهنگی-سیاسی و سایر مطالبات مردم را با تعیین اولویت‌ها جامع عمل بپوشانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز