خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت آیت الله شاه‌آبادی

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۰۰۹

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله حاج شیخ روح‌الله شاه‌آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال فقیه پارسا حضرت آیت‌الله حاج شیخ روح‌الله شاه‌آبادی(ره) فرزند بزرگوار استاد حضرت امام (رضوان‌الله علیها) – موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. 

آن عالم ربانی عمر پربرکت خود را در ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) و خدمت به حوزه‌های علمیه گذراند، و سالهای متمادی از محضر شریف مراجع معظم تقلید همانند حضرت آیت الله العظمی بروجردی (ره) و سایر آیات عظام بهره علمی گرفت و حدود بیست سال از بحثهای علمی حضرت امام (قدس الله نفسه) استفاده کرد. 

مرحوم آیت الله شاه آبادی در صفای نفس و کمالات اخلاقی در بین خواص مشاربالبنان بود و به مراحل بالائی از زهد، تواضع و عبودیت نائل گردید. 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم‌ رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام «دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، بیت‌ رفیع مرحوم آیت الله شاه‌آبادی، بویژه اخوان مکرَم و آقازادگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده، علوّ درجات را برای آن فقیه جلیل القدر از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز