خبرگزاری کار ایران

جانشین و معاون هماهنگ‌کننده جدید اداره عقیدتی سیاسی نهاجا منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۷۹

سرهنگ احمد عسکری جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سرهنگ احمد عسکری به سمت جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا منصوب شد.

در مراسم معارفه سرهنگ اصغری، که با حضور امیر سرتیپ دوم اصغری معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از معاونین و مسئولین برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره مسئولیت سنگین نهاد مقدس عقیدتی سیاسی گفت: این امانت گرانبها، حاصل خون شهداست و باید با عملکرد مثبت و صادقانه خود، امانت دار و پاسدار خون آن بزرگواران باشیم.

وی افزود: راهبرد اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، حرکت و تلاش برای ارتقاء بصیرت دینی و هوشیاری سیاسی در راستای منویات مقام معظم رهبری است

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در پایان ضمن تقدیر از زحمات امیر سرتیپ دوم رضا احمد شیروانیان جانشین و معاون هماهنگ کننده سابق این اداره اظهار داشت: امیر شیروانیان دارای کارنامه درخشان و تجربیات ارزشمندی است و زحمات دلسوزانه و اقدامات موثری را برای پیشبرد اهداف سازمان انجام داده است.

گفتنی است سرهنگ عسکری جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید اداره عقیدتی سیاسی نهاجا پیش از این جانشین معاونت نظارت، بازرسی و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی را عهده دار بوده است.

شایان ذکر است مراسم نکریم و معارفه رسمی جانشین و معاون هماهنگ کننده سابق و جدید متعاقبا با حضور فرماندهان و مسئولان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز