خبرگزاری کار ایران

به همراه وزیر بهداشت؛

جهانگیری از مرعشی عیادت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۴۶

معاون اول رییس‌جمهور ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از سیدحسین مرعشی عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان و آخرین وضعیت پزشکی وی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از سیدحسین مرعشی، معاون اسبق رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان و آخرین وضعیت پزشکی وی قرار گرفت.

وی که توسط سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی همراهی می‌شد؛ ضمن آرزوی سلامتی و بهبود کامل برای مرعشی، شفای عاجل وی را از خداوند متعال خواستار شد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین ابراز امیدواری کرد که مرعشی با به دست آوردن بهبودی کامل خویش بتواند کماکان در خدمت نظام و کشور باشد.

گفتنی است، سیدحسین مرعشی از فعالان سیاسی و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به دلیل عمل جراحی قلب در یکی از بیمارستان‌‌های تهران بستری شده است.

وی در کارنامه سیاسی و مدیریتی خود علاوه بر معاونت رییس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری در دولت اصلاحات، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دو دوره نمایندگی مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و استانداری کرمان را نیز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز