خبرگزاری کار ایران

رئیسی در دیدار با وزیر خارجه عراق:

مقابله با یک تهدید ملی از طریق بکارگرفتن نیروهای داخلی امکان‌پذیر است.

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۹۱۲

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مقابله با یک تهدید ملی از طریق تکیه بر نیروهای جوان و بکارگرفتن نیروهای داخلی امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با وزیر امور خارجه عراق عنوان کرد: امیدوارم پیروزی‌های اخیر در عراق علیه گروه‌های تکفیری که از مسیر وحدت ملی حاصل شده است، پس از شکست این گروهک‌ها ادامه پیدا کند.

وی افزود: اگر این وحدت مخدوش شود هم دستاوردها از بین خواهد رفت و هم تهدیدات جدیدی علیه ملت عراق بوجود خواهد آمد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در روزهای ابتدایی پیدایش داعش و گسترش آن در عراق، برخی‌ها در عراق و حتی ایران گمان می کردند که آمریکا بنا دارد و می‌تواند این گروهک را شکست دهد، اما آنچه در این سال‌ها گذشت نشان داد مقابله با یک تهدید ملی از طریق تکیه بر نیروهای جوان و بکارگرفتن نیروهای داخلی امکان پذیر است.

وی خارنشان کرد: محبت عمیق دو ملت ایران و عراق به اهل بیت(ع) ظرفیت گسترده‌ای را برای ارتباط بین دو ملت ایجاد کرده و وظیفه دولت های ایران و عراق را برای تسهیل رفت و آمد زوار و افزایش امنیت آنان بویژه در ایام اربعین حسینی دوچندان می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز