خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری از ناوشکن سهند و ناو سینا بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۴۹۶

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در روز دوم حضور خود در منطقه یکم این نیرو(بندر عباس) از پروژه های در حال ساخت کارخانجات بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیّاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در روز دوم حضور خود در منطقه یکم این نیرو (بندر عباس) صبح امروز از پروژه های در حال ساخت و در دست تعمیر کارخانجات بازدید کرد.

دریادار سیّاری ابتدا با حضور در محل پروژه ساخت ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» روند اجرای طرح‌های جدید و قابلیّت های پیشرفته بر روی این ناوشکن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین ضمن بررسی شرایط تکمیل سایر پروژه های در دست ساخت کارخانجات اعم از ناو موشک انداز سینا ۴ و ناو شیراز، از ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس و زیردریایی نوح که مراحل تعمیرات اساسی را طی می کنند بازدید کرد.

در حین بازدید امیر دریادار سیّاری، ناخدایکم شیخی فرمانده کارخانجات نداجا در بندرعباس توضیحات جامع و دقیقی از اقدامات صورت گرفته در این کارخانجات ارائه کرد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه با حضور در ناوتیپ زیر سطحی منطقه یکم این نیرو ضمن دیدار با کارکنان این یگان از زیردریایی های کلاس کیلو (سنگین) و میدجت (سبک) بازدید و میزان آمادگی این شناورهای زیرسطحی را مطلوب ارزیابی کرد.

اسکله بزرگترین ناو خاورمیانه مقصد نهایی بازدید امیر دریادار حبیب الله سیّاری بود که فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش طیّ آن از قسمت های مختلف ناو بالگرد بر «خارگ» بازدید کرد.

در جریان این بازدید، امیر دریادار اشکان فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب نداجا، معاون های عملیّات، طرح و برنامه، آماد و پشتیبانی، فرمانده فنّی، رئیس مرکز ساخت شناور و فرماندهان مناطق یکم و سوّم نیروی دریایی راهبردی ارتش امیر دریادار سیّاری را همراهی کردند.

بازدید از صنایع دریایی شهید درویشی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلّح از دیگر برنامه های فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش درمدّت حضور در بندرعبّاس خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز