خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی:

امروز ارتش به تعبیر رهبری مومن و در راستای تامین منافع ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۹۹

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از آخرین دستاوردها و توانمندی های لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسد الله متاجی گرگان، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مومن و در راستای تأمین منافع ملت بزرگ ایران است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری که برای بازدید از آخرین دستاوردها و توانمندی های لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسد الله متاجی گرگان در صدر هیئتی در قرارگاه عملیاتی این لشکر حضور یافته بود، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مومن و در راستای تأمین منافع ملت بزرگ ایران است

وی در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار با هدف اِشراف بر خلاقیت ها ونوآوری های کارکنان ارتش در لشکر ۳۰ در راستای طرح های ۲۳ گانه نیروی زمینی و همچنین بررسی میدانی نیازمندی‌ها و رفع مشکلات احتمالی مجموعه لشکر ۳۰ و تقدیر و تشکر از فرماندهان  و کارکنان خدوم و ممتاز آن انجام شده است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: همچنین تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای تامین هر چه بیشتر رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های محترم آنان از جمله اهداف این حضور بوده است.

به گفته وی، توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده‌های محترم آنان از جمله مهمترین سر خط‌های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم ۵۰ هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.

در این دیدار، همچنین دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی ارتش در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز