خبرگزاری کار ایران

تکرار ادعاهای رییس رژیم صهیونیستی:

کشورهای اروپایی در روابط خود با ایران وسواس بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۳۴۱

«رئوین ریولین» روز دوشنبه در دیدار با وزیر خارجه لیتوانی مدعی شده نفوذ ایران نه تنها برای منطقه بلکه برای جهان یک تهدید است و ایران نباید اجازه داشته باشد موجودیت اسرائیل را مورد تهدید قرار دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه «جروزالم پست» رییس رژیم صهیونیستی مدعی شده ایران تهدیدی برای جهان است.

وی با تکرار ادعاهای همیشگی رژیم اشغالگر قدس گفت: اروپا باید در با روابطش با ایران وسواس بیشتری داشته باشد.

«رئوین ریولین» روز دوشنبه در دیدار با وزیر خارجه لیتوانی مدعی شده ایران نه تنها برای منطقه بلکه برای جهان یک تهدید است. ایران نباید اجازه داشته باشد موجودیت اسرائیل را مورد تهدید قرار دهد. برخی کشورهای اروپایی که روابط نزدیکی با ایران دارند، باید آگاه باشند چرا که ایران حامی برخی گروه‌ها است.

«آنتاناس اینکویشس» وزیر خارجه لیتوانی در این دیدار مدعی شده که می‌خواهد مطالب بیشتری درباره ایران بداند چراکه به نظر می‌رسد برخی اختلاف نظرات در توافق با ایران وجود دارد و باید سطح تهدیدات کاهش پیدا کند. این چیزی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بر اساس گزارش این رسانه وابسته به رژیم صهیونیستی مذاکرات میان رییس رژیم اشغالگر قدس و وزیر خارجه خارجه لیتوانی با محور درگیری‌های این رژیم و فلسطین ادامه داشته و ریولین مدعی شده که مذاکرات تنها میان طر‌ هایی که به هم اعتماد دارند، می‌تواند ادامه داشته باشد. آنها (فلسطینی‌ها) به ما اعتماد ندارند و ما نیز به آنها اعتماد نداریم.  وضعیت بسیار پیچیده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز