خبرگزاری کار ایران

یادداشت سفیر ایران در فرانسه در آخرین روز ماموریت در پاریس

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۳۴

سفیر کشورمان در پاریس در آخرین روز مأموریت خود در فرانسه در یادداشتی آینده تعاملات ایران و فرانسه را روشن خواند.

به گزارش ایلنا، علی آهنی در این یادداشت نوشت:

لازم می‌دانم در پایان ماموریت خود در فرانسه از ابراز لطف و حمایت‌های بی‌دریغ شما که همواره در انجام وظایف و خدمتگزاری اینجانب مشوق و بدرقه راهم بودید، صمیمانه تشکر نمایم.

در طول ماموریت خود همراه همکارانم به ویژه در بخش کنسولی تاکید داشتم که بایستی به بهترین وجه ممکن و با روی باز در ارائه خدمت به هموطنانمان بکوشیم تا هنگام مراجعه به سفارت و کنسولگری احساس آرامش و امید داشته باشند و اطمینان پیدا کنند که سفارت مدافع حقوق آنها بوده و آماده کمک برای رفع مشکلات آنان است.

در طول پنج سال و نیم گذشته با بهره‌گیری از شناخت و تجربیات گذشته خود تلاش نمودم حتی‌المقدور از همه فرصت های موجود برای پیشبرد و بهبود روابط بین دو کشور استفاده شود و خداوند متعال را شاکرم که طی این مدت تحولات بسیار مهمی را در روند مناسبات ایران و فرانسه شاهد بودیم که چشم‌انداز خوبی را برای همکاری‌های آینده بین دو کشور نوید می‌دهد.

امیدوارم با حمایت و ایفای نقش فعال هموطنان عزیز در فرانسه برای معرفی بهتر فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و ظرفیت‌های همکاری و جذب سرمایه و انتقال فن‌آوری‌های نوین بتوانیم همکاری‌های درازمدت بین دو کشور را در راستای تامین منافع ملی و رفاه ملت شریف ایران به خوبی برنامه‌ریزی و تحقق بخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز