خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران درگذشت شهلا حبیبی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۱۴

انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران با صدور پیامی درگذشت شهلا حبیبی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، پیام تسلیت انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران به مناسبت درگذشت شهلا حبیبی به شرح زیر است:

بسمه تعالی 

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت نا به هنگام سرکار خانم شهلا حبیبی که نخستین مشاور امور زنان در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد، برای زنان این مرز و بوم و علاقه‌مندان به توسعه همه‌جانبه کشور ضایعه‌ای دردناک و حزن‌انگیز بود. 

شهلا حبیبی به عنوان نخستین زن ایرانی پس از انقلاب اسلامی با پیگیری مبانی و آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) راه‌های رشد و پیشرفت زنان ایرانی را در سطح ارشد و مدیریتی پیشاهنگی کرد و فرصت‌های کم‌نظیری را برای طرح مسائل زنان و جامعه فراهم ساخت. 

حبیبی یک زن شجاع و مدیر بود که پس از طی دوران مشاورت همچنان پیشگام جریان‌های مدافع حقوق زنان و تشکل‌های غیردولتی بود. او زنی برای همه اعصار بود. زنی از جنس انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی که حرکت رو به جلوی جامعه را جز با حضور مشترک زنان و مردان ممکن نمی‌دانست. 

ضایعه از دست دادن او را به همه زنان و مردان ایرانی تسلیت گفته و آرزوی علو درجات برای او و پیگیری راهش از سوی همه زنان پیشرو در مدیریت ارشد سیاسی کشور را از خداوند متعال مسئلت داریم. 

انجمن روزنامه‌نگاران زن این ضایعه دردناک را به همه زنان ایرانی تسلیت می‌گوید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز