خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۸۱

مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش صبح امروز در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح از جمله حجت‌الاسلام صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و... در حال برگزاری است؛ از ۱۶۸ نفر از برگزیدگان قرآنی تجلیل به عمل می‌آید. 

لازم به ذکر است، هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه با حضور بیش از ۴۱۵ شرکت‌کننده در دو مقطع خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۵ و بالای ۱۵ سال و در رشته‌های قرائت ترتیل(ویژه خواهران)، قرائت تحقیق(ویژه برادران)، اذان(ویژه برادران)، مفاهیم، حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز