خبرگزاری کار ایران

انتقاد متخصصان صنعت دفاعی از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر کشتار مسلمانان میانمار

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۲۲

متخصصان صنعت دفاعی ضمن همدردی با مردم مسلمان میانمار، آمادگی خود را برای کمک های مردمی اعلام کرده و از مجامع بین‌المللی توقف سریع کشتار مردم مسلمان این کشور را خواستار شدند.

به گزارش ایلنا،‌ کشتار دردناک و وحشیانه‌ و سرکوب و کوچ اجباری ده‌ها هزار تن از مسلمانان مظلوم میانمار در چند روز اخیر، دل هر انسان عدالتخواه‌، آزاده و ظلم‌ستیزی را در هر نقطه دنیا ‌به درد آورده و مشاهده تصاویرقتل عام هولناک و سازمان‌یافته زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع، نشان از یک فاجعه عظیم و جدید انسانی در عصر به‌ ظاهر متمدن حاضر دارد.

در این حال صدای هیچ اعتراضی از مدعیان حقوق بشر شنیده نمی‌شود و سکوت معناداری بر فضای رسانه‌‌های به اصطلاح آزاد آنها حاکم است. همان‌هایی که به گفته مقام معظم رهبری (‌مد‌ظله العالی) مدعیان حقوق بشر گاهی برای مجازات یک مجرم در یک کشور، جنجال و هیاهو می‌کنند، در مقابل کشتار و آواره شدن ده‌ها هزار نفر از مردم میانمار، هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

در سکوت دولت‌هایی که بر سر مسائل واهی با جنجال رسانه‌ای  کار را به سازمان ملل متحد و نسخه تحریم می‌رسانند‌، سکوت و بی‌عملی مجامع جهانی و داعیه داران حقوق بشر در قبال این فجایع موجب حیرت و تعجب است.

ما متخصصان صنعت دفاعی ضمن همدردی با مردم مسلمان میانمار، آمادگی خود برای کمک‌ های مردمی و انسان دوستانه به آوارگان وآسیب‌دیدگان اعلام کرده و از مجامع بین‌المللی توقف سریع کشتار مردم مسلمان این کشور را خواستار بوده و ‌بر این باوریم وعده الهی در پیروزی مستضعفین در جهان بی‌شک محقق خواهد شد و روسیاهی ‌و ننگ جنایات ستمگران علیه مردم مظلوم و مستضعف‌‌ میانمار بر چهره کسانی خواهد ماند که با همه ادعاهایی که در دفاع از صلح و حقوق بشر دارند، در مقابل این خیانت سکوت مرگبار پیشه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز