خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نداجا:

کارکنان وظیفه یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۷۴

فرمانده پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش گفت: در دریاهایی ماموریت انجام می‌دهیم که تاقبل از سال ۸۸ حضور ما در آن ها چه برای دوستان و چه برای دشمنان غیر قابل باور بود.

به گزارش ایلنا، فرمانده پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش، ناخدا یکم شهرام منصوری مقدم در جمع کارکنان این پایگاه گفت:در دفاع مقدس کارهای بسیار بزرگی انجام شد که باعث استقلال و عزت کشورمان شد و بسیاری از فعالیت‌ها و اقداماتی که در طول جنگ انجام شد از کارکنان وظیفه ما بود. کارکنان وظیفه یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که بیشترین فراوانی را در نیروهای نظامی ما دارند و در هر اقدامی که بخواهند انجام دهند تاثیرگذار هستند.

وی در ادامه ضمن بیان دلاورمردی‌های نیروی دریایی در دوران جنگ تحمیلی گفت :اولین نیرویی که در ۳۱شهریور ۵۹ با رژیم اشغالگر بعث عراق برخورد نظامی داشت نیروی دریایی ارتش بود. در حماسه مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر تکاوران ما اولین نیروهایی بودند که با دشمن بعثی درگیرشدند و در ۶۷روز اول جنگ نیروی دریایی ارتش توانست به طور کامل نیروی دریایی عراق را منهدم کند به طوریکه آنها تا آخر جنگ هیچ فعالیتی نداشتند.

ناخدایکم شهرام منصوری افزود:نیروی دریایی ارتش در طول هشت سال اخیر توانست با پدیده شوم دزدان دریایی مبارزه کند و این یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که رهبر معظم انقلاب در دیدارهایشان همیشه اعلام می کنند که نیروی دریایی، مایه آبرو و افتخار برای کشورمان است.

وی درادامه اظهار داشت:در حال حاضر هم نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است ما در مرزهای فراسرزمینی ماموریت انجام می‌دهیم و الان در دریاهایی ماموریت انجام می دهیم که تاقبل از سال ۸۸ حضور ما در آن‌ها چه برای دوستان و چه برای دشمنان غیر قابل باور بود و دشمنان  خارجی  می‌گفتند نیروی دریایی نمی تواند ۳۰۰۰ کیلومتر از کشور دور شود و دوستان داخلی هم می‌گفتند این توانایی را نداریم.

ناخدایکم منصوری مقدم افزود:ما پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اقیانوس اطلس کنار ناوشکن‌ها و ناوهای هواپیمابر کشورهای دنیا به اهتزاز در آورده‌ایم  که این باعث عزت و آبرو برای همه ما است و ما به خود می‌بالیم وبه کشور عزیزمان ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

وی در پایان گفت:انشااله  خداوند متعال توانی به همه همرزمان ما بدهد که بتوانند ماموریت خودشان را در جهت حفظ منافع کشورمان در دریاهای دور دست به بهترین نحو ممکن  انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز