خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو:

اسرائیل حضور نظامی ایران در جنوب سوریه را تحمل نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۶۶

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با خبرنگاران در مقابل هتل خود در نیویورک مدعی شده پیام محوری او در سخنرانی سازمان ملل این است که اسرائیل قرار نیست حضور نظامی ایران در شمال مرزهای خود را تحمل کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری آی ۲۴ رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که یک بار طی اقدامی مضحک با نمایش بمب روی کاغذ توجه جهان را به مساله هسته‌ای ایران جلب کرد، قرار است در نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر با محوریت ایران سخنرانی کند.

این گزارش با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در سال ۲۰۱۲ که در آن با تکرار برخی ادعاها، دیاگرامی از نحوه دستیابی ایران به بمب هسته‌ای ترسیم کرده بود، مدعی شد که به این واسطه شهرت زیادی پیدا کرده است. نتانیاهو قرار است این بار نیز در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به روسای کشورهای جهان هشدار دهد که اسرائیل قرار نیست نسبت به توسعه حضور نظامی ایران در جنوب سوریه سکوت پیشه کند. 

نتانیاهو در گفت‌وگو با خبرنگاران در مقابل هتل خود در نیویورک مدعی شده پیام محوری او در سخنرانی سازمان ملل  این است که اسرائیل قرار نیست حضور نظامی ایران را در شمال مرزهای خود تحمل کند؛ این حضور نه تنها ما بلکه همسایگان عرب ما را در خطر انداخته است. 

به گزارش آی ۲۴، نتانیاهو در هفته‌های اخیر به همراه آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و ییسرائیل کاتز وزیر اطلاعات این رژیم گمانه‌زنی‌هایشان را درباره طرح‌های نظامی ایران در جنوب مناطق جنگ زده سوریه افزایش داده‌اند. این گمانه‌زنی‌ها و ادعاها در نشست مشترک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ولادیمیر پوتین در سوریه نیز تکرار شد. 

به گزارش این پایگاه خبری، نتانیاهو می‌خواهد تمرکز بیشتری بر مساله ایران داشته باشد و این موضوع در دیدار او با ترامپ در حاشیه نشست سازمان ملل نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، اچ آر مک مستر مشاور امنیت ملی ترامپ روز جمعه در نشست خبری با خبرنگاران مدعی شده بود مکالمات آنها (نتانیاهو و ترامپ) در خصوص طیف گسترده‌ای از موضوعات خواهد بود اما ما انتظار داریم رفتار بی‌ثبات کننده ایران که شامل نقض حاکمیت سرزمینی ملل خاورمیانه شده است، مورد توجه بیشتری قرار  بگیرد.  

این پایگاه خبری به حرکت مضحک نتانیاهو در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سال ۲۰۱۲ اشاره کرده و مدعی شد: نمایش تصویر یک بمب روی کاغذ توسط نتانیاهو در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سال ۲۰۱۲ توجه جهان را به خود جلب کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز