خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی:

استانداران باید برنامه های دولت را قبول داشته و پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۳۱

وزیر کشور با بیان اینکه وجود نگاه توسعه‌ای برای استانداران امری ضروری و مهم است، تاکید کرد: تمامی استانداران باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشند و پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در بدو ورود به فرودگاه شهر بیرجند با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما برای انتخاب استانداران چیست؟ گفت: بر اساس ارزیابی‌هایی که داریم و تقاضایی که از سوی برخی از استانداران وجود دارد، دست به جابجایی‌هایی زده‌ایم، برخی نیز چهار سال تجربه مدیریت در مقام استانداری دارند که جابجایی آنها برایشان باعث کسب تجارب جدید خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه معیارهای ما برای انتخاب استانداران همان معیارهای مدنظر در دولت یازدهم است، اظهار داشت: استانداران باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشند و پیگیری کنند.

وزیر کشور افزود: استانداران باید اهل تعامل و همکاری و پتانسیل ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها را داشته باشند .

رحمانی فضلی با بیان اینکه وجود نگاه توسعه‌ای در میان استانداران بسیار مهم و ضروری است، تصریح کرد: امیدواریم با تغییراتی که در استان‌ها صورت می‌گیرد تجارب جدیدی هم به دست آورند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز