خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

اجرای برنامه‌های دولت و ایجاد هماهنگی بین مسئولان استان، در تغییر استانداران مدنظر قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۷۵

وزیر کشور دقایقی پیش به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید هرمزگان وارد بندرعباس شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور دقایقی پیش به منظور شرکت  در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید هرمزگان وارد فرودگاه شهر بندرعباس شد.

 رحمانی فضلی در محل فرودگاه بندرعباس مورد استقبال رسمی استاندار و مسئولان عالی استان قرار گرفت و پس از نواخته شدن سرود ملی کشور و معرفی مسئولان استانی به وزیر کشور، رحمانی فضلی و استاندار هرمزگان از یگان تشریفات مستقر در محوطه فرودگاه  بندرعباس سان دیدند.

گفتنی است قرار است مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید هرمزگان با حضور رحمانی‌فضلی وزیر کشور برگزار شود.

رحمانی فضلی در بدو ورود به استان هرمزگان و در محل فرودگاه شهر بندرعباس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ارزیابی که از عملکرد استانداران داریم و بر اساس درخواست هایی که تعدادی از استانداران داشته اند که تمایل دارند در استان ها و دستگاه های دیگری خدمت کنند امر جابجایی و تغییرات در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در تغییرات استانداران اجرای برنامه های دولت، ایجاد هماهنگی بین همه مسئولان استان و تعامل سازنده و مثبت در جهت بهره مندی حداکثری از ظرفیت استان ها مدنظر است.

وزیر کشور با بیان اینکه استان هرمزگان دارای ظرفیت های بسیاری است که باید از آن بیشتر استفاده شود، گفت: استاندار جدید هرمزگان آقای همتی دارای تجربه بسیاری هستند و با توجه به اندوخته ای که در دوره استانداری قبلی داشتند امیدوارم بتوانند با ترکیبی از تجربیات گذشته و بهره مندی ازظرفیت های این استان شاهد ارائه خدمات بهتری به مردم خوب این استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز