خبرگزاری کار ایران

نمازی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛‌

همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۰۰۱

نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار گفت:‌ همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم، فردا برگزار می‌شود.

علی محمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم گفت: گردهمایی فردا در راستایی  مطالبات از دولت و هم کمک به آن برگزار می‌شود و معتقدم چنین کارهایی توسط گروه‌هایی که حامی دولت هستند، بسیار مفید است.

وی خاطرنشان کرد: این گونه هم ما دولت را فراموش نمی‌کنیم و هم دولت از ملت غافل نمی‌شود. قطعا گروه‌هایی که هزینه و کمک کرده‌اند، انتظار دارند کابینه با آن‌ها در ارتباط باشد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار ادامه داد : همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم را شورای مشورتی توسعه استان‌ها که از سال ۹۲ به عرصه ورود کرده است و ستاد انتخاباتی نمایندگان ادوار آقای روحانی مشترکا برگزار می‌کنند.

وی افزود: احتمال دارد معاون اول رئیس‌جمهور و آقای جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در این همایش حضور داشته باشند همچنین یدالله اسلامی دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار، حسین راغفر، اکبری از شورای مشورتی و شجاع رئیس ستاد انتخاباتی نمایندگان ادوار از سخنرانان این همایش خواهند بود.

نمازی گفت: در نوبت عصر هم تریبون آزادیداریم که مدعوین مطالبات خود را بیان می‌کنند و ما هم آن‌ها را جمع‌بندی می‌کنیم و در اختیار هیأت دولت قرار می‌دهیم.

به گزارش ایلنا؛‌ همایش فرصت‌ها و چالش‌های دولت دوازدهم  فردا ساعت ۹ در باغ دربند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز