خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

تقدیر انجمن رمز ایران از علی اکبر صالحی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۴۴

در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران، ضمن تقدیر از حمایت‌های رییس سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان حامی طلایی، تندیس یادمان این کنفرانس و لوح تقدیر رییس انجمن رمز ایران به صالحی تقدیم شد.

به گزارش ایلنا، در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران که ۱۵ و ۱۶ شهریورماه به میزبانی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز برگزار شد، ضمن تقدیر از حمایت‌‌های علی اکبر صالحی به عنوان حامی طلایی، تندیس یادمان این کنفرانس و لوح تقدیر محمدرضا عارف، رییس انجمن رمز ایران به معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران تقدیم شد.

این تندیس یادمان و لوح تقدیر سپس در جلسه روز دوشنبه شورای معاونان سازمان انرژی اتمی به دست مهندس رحمت، معاون حفاظت و امنیت تقدیم دکتر صالحی شد. 

یکی از مدیران این سازمان به عنوان سخنران کلیدی کنفرانس بین‌المللی در سخنرانی با محوریت علمی - ترویجی، ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی در مقابله موثر با انواع خرابکاری صنعتی و مخاطرات سایبری، به ارائه مختصری از تکنیک‌ها و تجربیات منحصر بفرد سازمان در شناسایی تهدیدات سایبری نوین در حوزه صنعت پرداخت.

در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران، پنل های تخصصی جانبی جهت بحث و تبادل نظر، به اشتراک گذاری تجربیات و ارائه جدیدترین یافته‌های بین‌المللی در حوزه رمزنگاری، امنیت اطلاعات و سیستم‌های کنترل و اتوماسیون صنعتی با حضور فعال نماینده سازمان، نمایندگان دانشگاه‌های کشور و دانش پژوهان این حوزه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز