خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

همه‌پرسی در کردستان عراق توطئه است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۵۳

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: پشت سر مسئله کردستان عراق رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری طی سخنانی در مراسم زیارت عاشورا و آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرسنل و مدیران وزارت اطلاعات، جنگ تحمیلی را حادثه سنگینی برای کشور عنوان کرد و گفت: دشمنان بعد از همه حوادثی که برای جلوگیری از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایجاد کردند و به دنبال به زانو در آوردن نظام بودند در نهایت کشور را با تجاوز نظامی مواجه کردند و فرزندان این مرز و بوم با اجرای عملیات‌های بزرگی به لطف پروردگار و برکت خون شهدا و نفس قدسی امام (ره) پیروزی در جنگ به ارمغان آمد. 

وی از جمله درس‌های هشت سال دفاع مقدس را مراقبت از غافلگیر نشدن، مهلت نفوذ ندادن به دشمن و همراهی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی برای جلوگیری از تهدیدات عنوان کرد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش و تاثیر خدمات وزارت اطلاعات در دفاع مقدس را برجسته و خوب توصیف و اظهار داشت: دستگاه اطلاعاتی اگر به دشمن مهلت نفوذ و عملیات ندهد برکات زیادی حاصل خواهد شد و نمونه همکاری‌های مشترک زیادی در این زمینه با وزارت اطلاعات داریم. 

باقری در بخش دیگری از سخنان خود مسئله همه‌پرسی در کردستان عراق را توطئه دانست و تصریح کرد: پشت سر این مسئله رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی قرار دارد.  

وی همچنین با ابراز خوشحالی از ابقای حجت‌الاسلام علوی در وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از همکاری وزارت اطلاعات برخوردار است و ما قدردان این همکاری و هماهنگی هستیم و در دوره مسئولیت حاج آقا علوی این همکاری و هماهنگی‌ها بیشتر شد و ما اعلام می‌کنیم که مسیر ما مسیر هم‌افزایی است. 

شایان ذکر است سرلشکر باقری در بدو ورود مورد استقبال حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و جمعی از معاونان وزیر قرار گرفت سپس بر مزار شهدای گمنام حاضر و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز