خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر ایران با وزیر فرهنگ ارمنستان صورت گرفت؛

امضای توافقنامه همکاری متقابل میان بنیاد سینمایی فارابی و مرکز ملی سینمایی ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۷۹

در ملاقات سفیر ایران با وزیر فرهنگ ارمنستان، توسعه همکاری‌های فرهنگی میان دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در راستای توسعه همکاری‌های فرهنگی میان دو کشور، سیدکاظم سجادی سفیر کشورمان با آرمن امیریان، وزیر فرهنگ جمهوری ارمنستان ملاقات کرد.

در این ملاقات سجادی عرصه فرهنگی را زیربنا و نقطه شروع و توسعه سایر همکاری‌ها معرفی کرده و خواستار حمایت هرچه بیشتر وزارتخانه‌های فرهنگ دو کشور در توسعه مناسبات فی مابین شد. 

وی ادامه داد: باید در تولید فیلم و مستندهای مشترک اهتمام بیشتری صورت گیرد تا دو ملت با شناخت هرچه بیشتر از فرصت های موجود بهره بردای لازم را به عمل آورند.

امیریان نیز تولید فیلم مشترک آوا و امضای توافقنامه همکاری متقابل در عرصه سینمایی میان بنیاد سینمایی فارابی و مرکز ملی سینمایی ارمنستان را نقطه عطفی در توسعه همکاری‌های سینمایی و آغاز یک برنامه مشترک اعلام کردند. 

همچنین وزیر فرهنگ جمهوری ارمنستان تاکید کرد: با تولید فیلم‌های مشترک می‌توان عمق مشترکات دو ملت را بیان کرد.

در پایان این ملاقات توافقنامه همکاری متقابل در عرصه سینمایی میان بنیاد سینمایی فارابی و مرکز ملی سینمایی ارمنستان توسط علیرضا تابش و شوشانیک میرزاخانیان امضا شد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز