خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمدحسنی:

نفس مطمئنه در چهره شهید حججی نمایان بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۰۸

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نیروی زمینی ارتش با اشاره به همزمان شدن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، بر لزوم ایستادگی در برابر ظلم در همه ادوار و در هر شرایطی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی گفت: در زمان حمله رژیم بعثی به ایران مصیبت‌ها و دشواری‌های زیادی برای مردم ایران به وجود آمد ولی با این حال این مردم و نیروهای مسلح بودند که با احساس تکلیف به مقابله با دشمن شتافته و آن دشمن سرکش را ادب کرده و از سرزمین اسلامی بیرون راندند. 

وی افزود: در فرازی از زیارت عاشور از خدا می‌خواهیم تا زندگی و مرگ ما را به رنگ زندگی و مرگ اهل بیت قرار دهد؛ استجابت این دعا یک راه بیشتر ندارد و آن این است که سیره اهل بیت و اصول حاکم بر زندگی آن بزرگواران را در زندگی خود حاکم کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از این اصول اهمیت دادن به معنویت در زندگی شخصی و اجتماعی است. به طور مثال شهید حججی بزرگوار و شهدای مدافع حرم با معنویت بودند؛ نفس مطمئنه در چهره این جوان انقلابی یعنی شهید حججی نمایان بود.

وی در سخنان خود به جریان و جدال بی پایان بین حق و باطل نیز اشاره کرد و جوانان انقلابی را به کسب بصیرت و بینش اسلامی سیاسی فراخواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز