خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

۲۶۰ هزار نفر در «صندوق پس‌انداز مسکن یکم» ثبت‌نام کرده‌اند/ واحدهای بدون مشتری مسکن مهر را می‌توان به کمیته امداد واگذار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۶۵۷

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: صندوق پس‌انداز مسکن یکم با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده است. من در آماری که تا هفته پیش داشتم، حدود ۲۶۰ هزار نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباس آخوندی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص واگذاری برخی از واحدهای مسکن مهر به کمیته امداد گفت: یکسری واحدهایی است که مشتری ندارد و آنها گفتند که  شاید برخی از آنها به کار ما بیاید. ما هم در وزارت راه و شهرسازی گفتیم که هرکدام از آنها به کارشان می آید ما در خدمتشان هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای وجود دارد؟ اظهار داشت: یکی از کارهایی که به صورت جاری در حال انجام است،  آن است که مراتبا این مسائل باید مورد بررسی قرار بگیرد و نقاطی که امکان انجام عملیات و تامین مالی دارد، بلافاصله ترمیم می‌شود و آنهایی که امکان عملیات ندارند، سعی می‌کنیم علائم هشداردهنده و اطلاعات لازم را به عابران بدهیم تا آنها بدانند که از چه مسیری عبور می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: وسایل و اتوبوس‌هایی که اخیرا نیز دچار حادثه شده‌اند، هیچ کدام در نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نبودند.

آخوندی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تسهیل در استفاده از شرایط صندوق مسکن یکم وجود دارد؟ تصریح کرد: صندوق پس‌انداز مسکن یکم با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده است. من در آماری که تا هفته پیش داشتم، می‌دانم حدود ۲۶۰ هزار نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

آخوندی ادامه داد: در بازیدی که از بافت‌های قدیمی و فرسوده داشتم، در عین حال میزان پروانه‌هایی که برای ساخت در بافت‌های حادثه خیز داده می‌شود رو به رشد است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر امریکا از برجام خارج شود، پاسخ ایران چه خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: در کشور هیات عالی نظارت بر برجام تشکیل شده است که وظیفه مخالفت و تصمیم‌گیری در این باره برعهده آن شورا است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز