خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

هیات رییسه هرهفته درباره تعطیلی جلسات علنی سه‌شنبه تصمیم می‌گیرد/ گزارش ظریف درجلسه غیرعلنی چهارشنبه درباره همه‌پرسی اقلیم کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۶۷

یک عضو اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم برگزاری جلسه علنی روز سه‌شنبه این هفته مجلس و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها بجای آن، تاکید کرد که این یک تصمیم موقتی است و هیات رییسه هر هفته درباره برگزاری یا عدم برگزاری جلسات علنی سه‌شنبه مجلس تصمیم می‌گیرد.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به عدم برگزاری جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: باتوجه به آن‌که تعداد زیادی از طرح‌ها و لوایح در کمیسیون‌ها وجود در صف بررسی مانده، قرار است نمایندگان بجای برگزاری جلسه علنی در روز سه‌شنبه، در کمیسیون‌های تخصصی تشکیل جلسه دهند.

وی در واکنش به این‌که آیا قرار است این رویه لغو جلسات علنی روزهای سه‌شنبه دائمی خواهد بود، گفت: این یک تصمیم موقتی است و هر هفته در رابطه با این‌که در روز سه‌شنبه به‌صورت علنی تشکیل جلسه دهیم یا در کمیسیون‌های تخصصی، در هیات رییسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا این تغییرات نیازی به تغییر آیین‌نامه داخلی ندارد، گفت: تصمیم‌گیری موقتی درباره نحوه برگزاری جلسات علنی نیاز به تغییر آیین‌نامه داخلی ندارد.

نماینده اصولگرای تبریز در مجلس ضمن ابراز بی‌اطلاعی نسبت به نحوه و چگونگی برگزاری نشست غیرعلنی این هفته مجلس، تاکید کرد که اطلاعی از جزئیات این جلسه ندارد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا کاتب دیگر عضو هیات رییسه مجلس اما در این رابطه گفت که مجلس در روز چهارشنبه در یک جلسه غیرعلنی میزبان محمدجواد ظریف خواهد بود تا گزارش وزیر امور خارجه کشورمان درباره همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان را استماع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز