خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضاییه:

کار پرونده ثامن از لحاظ مالی بیش از ۹۹ درصد جلو رفته است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۵۷

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: درباره ثامن الحجج یک میلیون سپرده‌گذار داشت و قوه قضاییه کار فوق العاده‌ای در جهت حمایت از حق مردم کرد. ۹۹ درصد از کسانی که سپرده‌گذاری کرده بودند به حقوق شان نزدیک به صد درد صد رسیدند در عین حال که قوه این مقدار وظیفه ندارد که هر جور شده پول مردم استیفا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درخصوص گفته یکی از نمایندگان درباره برخورد قوه با موسسات مالی که  دچار  اطاله دادرسی شده است، گفت: مطلقا قوه قضائیه پولی بلوکه نکرده چنان چه این‌ها بخواهند از پول‌هایشان مثل سابق استفاده کنند، یعنی عدد خاصی بدهند و به شکات دیگر چیزی نرسد، دادستان ورود می‌کند. یعنی باید بالنسبه عمل کنند.

وی افزود: درباره ثامن الحجج یک میلیون سپرده‌گذار داشت و قوه قضاییه کار فوق العاده‌ای در جهت حمایت از حق مردم کرد. ۹۹ درصد از کسانی که سپرده‌گذاری کرده بودند به حقوق شان نزدیک به صد درد صد رسیدند در عین حال که قوه این مقدار وظیفه ندارد که هر جور شده پول مردم استیفا شود. مع ذالک افرادی هستند که باید به اتهام‌شان تنها رسیدگی شود این موضوع نه تنها اطاله نیست بلکه حجم کار به گونه‌ای است که  اگر این نماینده مجلس ببیند برای تعاونی فرشتگان و غیره وجود دارد و مقدار وقتی که قوه گذاشته را ببیند قطعا نظر آنها عوض می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در پرونده ثامن از لحاظ مالی بیش از ۹۹ درصد کار جلو رفته ولی بخش تسویه نهایی و کیفری مانده و این شرکت چون حساب‌هایش مشخص نیست و بانک مرکزی و مسئولان ذیربط یا به عمد یا غیرعمد اهتمام جدی ندارند این پرونده به این صورت پیش رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز