خبرگزاری کار ایران

اشرف بروجردی:

آیت‌الله هاشمی اسطوره ایران خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۷۱

رئیس کتابخانه ملی تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی اسطوره ایران خواهد شد و ما باید او را اسوه تلاش نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اشرف بروجردی عصر امروز در همایش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه از هر فرصت باید استفاده کنیم تا نام و یاد آیت‌الله هاشمی را بزرگ و گرامی برداریم، گفت: برای شناساندن این بزرگوار به ایران اسلامی و نسل اینده نباید دریغ کنیم و از هر فرصتی باید نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: ما باید بتوانیم به هر بهانه‌ای ابعاد آیت‌الله هاشمی را به مردم و جامعه بشناسانیم زیرا این شخصیت آنقدر ذی‌وجود است که هر چقدر تلاش کنیم، باز هم کم است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به نقش تاریخی آیت‌الله هاشمی در مقاطع مختلف اظهار داشت: چه بخواهیم و نخواهیم، آیت‌الله هاشمی اسطوره ایران خواهد شد و ما باید او را اسوه تلاش نشان دهیم. آیت‌الله هاشمی را همه می‌شناسند و می‌دانند چه زحمتی برای انقلاب کشیدند. وی هدف بزرگی برای اعتلای اسلام و انقلاب داشت و در این راه تلاش زیادی کرد. 

بروجردی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بدون تفکر و برنامه کاری انجام نمی‌داد، تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی در وادی‌های علم، سیاست، فرهنگ و اقتصاد تلاش بسیاری کرد. این اقدامات می‌تواند نقشه راه برای ما باشد. 

وی با بیان اینکه اسطوره‌سازی برای چهره‌ای که حق و حقانیتش ثابت شده است، مغتنم می‌دانیم،خاطرنشان کرد: امروز یکسال از فقدان این عالم ربانی می‌گذرد اما ما هنوز گام درست برای شناساندن ایشان برنداشتیم. هر کسی که قصد دارد تلاش کند باید گریزی به اقدامات ایشان بزند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز