خبرگزاری کار ایران

در یادداشتی مطرح شد؛

توضیحات مازنی درباره یک شایعه رسانه‌ای و بداخلاقی ۶۰ میلیونی

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۳۸

نماینده مردم تهران در مجلس به بیان توضیحاتی درباره انتشار یک خبر بی‌اساس پرداخت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام احمد مازنی در یاداشتی کوتاه به بیان توضیحاتی درباره ادعای برخی رسانه‌ها درخصوص دریافت مبلغ ۶۰ میلیون تومان به‌عنوان حق ماموریت پرداخت.

نماینده مردم تهران در مجلس نوشت: متاسفانه فضای کشور متاثر از سیاست گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر است، «دروغ هرچه بزرگ‌تر قابل قبول‌تر» درمورد خبر مجعول منتسب به سردبیر روزنامه آفتاب یزد از من خواسته‌اند که تکذیب کنم.

اولاً خبر از منبع مستندی نقل نشده، ثانیاً سردبیر روزنامه آفتاب‌یزد در یادداشتی انتساب خبر به خودشان را تکذیب کرده‌اند و گفته‌اند خبری که از قول او نقل شده در صفحه‌ حک شده وی منتشر شده و در نتیجه اساساً این موضوع صحت ندارد. ضمن این که اینجانب در این باره مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته‌ام، بنابراین برای اظهاراتی که بیان نکرده‌ام، تکذیبی هم نمی‌توانم داشته باشم.

این شایعات نشانه حاکمیت بداخلاقی در جامعه است. برخی رسانه‌های مدعی ارزش‌ها نیز از هول حلیم توی دیگ می‌افتند و همانند سپاهیان عمرسعد برای رضای خدا به نشر اکاذیب می‌پردازند، و سنگی دیگر در ادامه سنگ‌های ناجوانمردانه گذشته به‌سوی این جانب پرتاب می‌کنند.

کانال‌هایی بعضاً عنوان انقلابی را یدک می‌کشند، درحالی که از هر ضدانقلابی، ضدانقلاب‌تر هستند و برخی از مدعیان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی نیز دست‌کمی از گوبلز ندارند. این جریان انحرافی مسئولان نظام، و به‌خصوص نمایندگان مجلس را هدف قرار داده‌است. مسئولان باید منبع این شایعه‌پراکنی‌ها را پیدا کنند. این عناصر منحرف مستقیم و غیرمستقیم آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

اگر مقامات کشور درباره پروژه نفوذ به این عناصر مدعی ارزش‌ها و یا سینه‌چاک نیز نیم‌نگاهی داشته باشند، بعید می‌دانم با نفوذ سرویس‌های بیگانه مواجه نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز