خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد؛

بررسی موضوع محدودیت‌های خاتمی در کمیسیون امنیت ملی و شورای امنیت کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۳۸

یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع محدودیت‌های جدید خاتمی در این کمیسیون و شورای امنیت کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی با انتشار یاداشتی در کانال تلگرامش از طرح موضوع اعمال محدودیت‌های جدید علیه حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی در جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس در این رابطه نوشت: موضوع محدودیت‌های آقای خاتمی روز گذشته محل بحث در شورای امنیت کشور و کمیسیون امنیت ملی بود.

وی افزود: در جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موضوع ایجاد محدودیت برای آقای خاتمی را مطرح کردم که بحث‌های تکراری مخالفان مبنی بر وجود مصوبه شورایعالی امنیت ملی در مقابل عنوان شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: موضوع، دیروز در شورای امنیت کشور هم مطرح شده و نکته قابل توجه اینکه در آن شورا به‌طور غیررسمی موضع‌گیری رییس‌جمهوری درخصوص ایجاد محدودیت‌ برای آقای خاتمی را نامناسب قلمداد کرده‌اند!

وی ادامه داد: مراتب تعجب خود را در کمیسیون به آقای بروجردی به‌عنوان عضو شورای امنیت کشور اعلام کردم که بیان کرد ضمن مباحث مختلف این گفت‌وگوها مطرح شده است.

رحیمی در پایان نوشت: بیانیه فراکسیون امید و تذکر رسمی ۸۵ نماینده مجلس و طرح موضوع در مراجع رسمی ذی‌ربط و موضع‌گیری رییس‌جمهوری نشان از مطالبه جدی و فراگیر درخصوص رفع محدودیت‌های آقای خاتمی روز گذشته محل بحث در شورای امنیت کشور و کمیسیون امنیت ملی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز