خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

نظارت و مراقبت مناسب نسبت به مجرمان آزاد شده صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۲۴

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: باید نظارت‌ها و مراقبت‌های مناسبی پس از آزادی مجرمان نسبت به آنها صورت گیرد تا شاهد وقوع مجدد جرم از سوی آنان نباشیم و آنها بتوانند به خوبی و به دور از اعمال مجرمانه زندگی کنند.

به گزارش ایلنا،حجت الاسلام  صادقی دادستان قزوین با تاکید بر اینکه مقوله امنیت شوخی بردار نیست گفت: باید نگاه جدی و مستمر به مقوله حفظ نظم و امنیت داشته و آگاه باشیم که دشمن همواره در پی ایجاد ناامنی است و بر همین اساس ساده انگاری مسائل امنیت جامعه اثرات مطلوبی نخواهد داشت. 

وی افزود: نظم، امنیت و اجرای قانون به سادگی امکان پذیر نیست بلکه موانع و مشکلات زیادی دارد اما ما باید به دنبال آن باشیم که با همه سختی‌های موجود بتوانیم پله‌های ترقی را در این زمینه طی کنیم.

صادقی  تاکید کرد: در مقابله و مبارزه با اشرار نباید هیچ کوتاهی صورت گیرد بلکه باید تمامی ظرفیت را به کار گرفت و در برابر متخلفان و مجرمان ایستادگی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نظارت و تشدید مراقبت بر مجرمان آزاد شده بسیار حائز اهمیت است و بنابراین باید پس از آزاد شدن زندانی نظارتی هایی صورت گیرد تا شاهد تکرار جرم توسط افراد نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز