خبرگزاری کار ایران

آقابابایی در گفت‌وگو با ایلنا:

تغییر خاصی درباره مرزها نداریم/ پیگیر ربوده شدن لنج ایرانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۳۲

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور درباره ربوده شدن دومین لنج ایرانی در آب‌های سومالی گفت: از طریق وزارت خارجه در حال پیگیری موضوع هستیم .

مجید آقابابایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره ربوده شدن دومین لنج ایرانی در آب‌های سومالی و پیگیر وزارت کشور گفت: سومالی کشور همسایه ما نیست و مرزی با او نداریم دوستان وزارت خارجه موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت خاصی در کشور سومالی وجود دارد و یک مقدار سطح روابطمان با این کشور پایین است از طرق مختلف مانند وزارت خارجه و یا کشورهای همسایه در حال پیگیری موضوع هستیم.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور تاکید کرد:‌ البته به صورت مستقیم و همچنین غیررسمی پیگیر موضوع هستیم تا ان‌شاالله این مشکل رفع شود.

وی در ادامه توضیح داد: دستگیرشدگان کشتی قبلی مربوط به گارد ساحلی نبودند. دزدان دریایی که عضو گروه الشباب بودند دست به این کار زدند. در کل وضعیت سومالی به شکلی است که نمی‌توانیم به صورت مستقیم و رو در رو با این کشور وارد مذاکره شویم.

وی در خصوص وضعیت مرزهای کشورمان با اقلیم کردستان عنوان کرد: برنامه خاصی به وزارت کشور برای بستن مرزها ابلاغ نشده‌ است.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور درباره جایگزینی مرز باشماق هم گفت: همان‌طور که گفتم در مورد بسته شدن مرزها ابلاغیه‌ای از مراجع ذیصلاح به وزارت کشور ابلاغ نشده است که مرزها بسته شود تغییر خاصی در خصوص مرزها نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز