خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

نشست شورای کارفرمایان فرانسه با هدف بررسی راه‌های تقویت حضور در بازار ایران

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۱۲

شورای کارفرمایان فرانسه (مدف) به عنوان یکی از مهمترین تشکل‌های اقتصادی فرانسه با برگزاری جلسه‌‌ای در روز سه‌شنبه درصدد بررسی راهکارهای ممکن برای تقویت و ادامه حضور شرکت‌های فرانسوی در بازار ایران است.

به گزارش ایلنا، در این نشست قرار است نمایندگان وزارتخانه‌‌‌های امور خارجه و خزانه‌داری این کشور آخرین تحولات مرتبط با حمایت اتحادیه اروپا و به ویژه فرانسه و آلمان از برجام و تلاش آنها برای متقاعد کردن طرف آمریکایی را مطرح کنند. 

شایان ذکر است که شرکت‌های بزرگ فرانسوی بعد از اجرایی شدن برجام قراردادهای مهمی را در بخش‌های مختلف اقتصادی با طرف‌های ایرانی به صورت جوینت ونچر امضاء کرده‌اند که برخی از آنها اجرایی و برخی نیز در حال اجرا است. 

همچنین مدف نیز بلافاصله بعد از امضا برجام از تابستان ۱۳۹۴ تاکنون هیات‌های متعدد اقتصادی متشکل از روسای شرکت‌های مهم فرانسوی را به ریاست مقاماتی از این کشور به تهران اعزام داشته است که آخرین مورد آن در شهریور ماه سال جاری به ریاست وزیر مشاور در اروپا و امور خارجه انجام شد.

همچنین مدف در راستای تقویت حضور شرکت‌های کوچک و متوسط فرانسوی در بازار ایران، دفتری را در تهران افتتاح کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز