خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به اخطار عباسی:

تردیدی در رفتار شرورانه آمریکا نیست/ رییس‌جمهور آمریکا ابتدا با ۲ نامه و شروطی توافق کرد اما اکنون بدعهدی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۰۳

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده اصولگرای رودسر گفت: ابتدا رییس‌جمهوری آمریکا با ۲ نامه و با یک شروطی درباره مذاکرات به توافق رسید و مذاکرات در چارچوب ۱+۵ به نتیجه رسید اما اکنون آمریکایی‌ها برخی از تعهدات‌شان را انجام نمی‌دهند که این موضوع و موارد نقض در گزارش آمده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، اسدالله عباسی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به قرائت گزارش شش‌ماهه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره روند اجرای برجام اعلام کرد: در شرایطی که سومین گزارش شش‌ماهه کمیسیون امنیت ملی قرائت شد که به نظر می‌رسد در آن بندهای ۹ گانه دستورات رهبری مورد توجه لازم قرار نگرفته است.

نماینده اصولگرای رودسر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس باید به مشکلات اصلی جامعه درمورد اقتصاد، تقویت تولید ملی و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی توجه لازم داشته باشد.

علی لاریجانی در پاسخ به اخطار اسدالله عباسی اعلام کرد: همان‌طور که نمایندگان در بحث‌هایشان مطرح کردند، رفتار آمریکا شرورانه است و در آن تردیدی نیست.

وی افزود: با نگاهی به گذشته می‌توان فهمید که ابتدا رییس‌جمهوری آمریکا با ۲ نامه و با شروطی درباره مذاکرات به توافق رسید و مذاکرات در چارچوب ۱+۵ به نتیجه رسید اما اکنون آمریکایی‌ها برخی از تعهدات‌شان را انجام نمی‌دهند که این موضوع و موارد نقض در گزارش آمده است.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان باید در جریان این موارد و اقداماتی که در برابر این رفتارها شده است، قرار گیرند.

لاریجانی در پایان گفت: مجلس و دولت باید به مسائل داخلی کشور به‌خصوص حوزه‌های ثروت‌آفرینی و اقتصادی کشور تمرکز داشته باشند و امیدواریم این مهم در روند تصویب لایحه بودجه و دیگر تصمیمات مجلس موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز